FROKOSTSEMINAR


Kundeopplevelser i verdensklasse

FROKOSTSEMINAR


Kundeopplevelser i verdensklasse

FROKOSTSEMINAR


Kundeopplevelser i verdensklasse

«The purpose of business is to create and keep a customer.»

Peter Drucker

Alle bedrifter som ønsker å lykkes, bør være enige i dette utsagnet. Likevel er det kun et mindretall som har bygget fundamentet som faktisk gjør det mulig.

I dette webinaret avslører vi de fem områdene de beste organisasjonene i verden har på plass. Det er disse som gjør dem i stand til å levere kundeopplevelser i verdensklasse.

Hva er det som gjør at noen organisasjoner klarer å imponere kundene sine? Ikke bare én gang, men hver gang. Hva er det de har på plass som andre mangler?

Dato: 25. august

Tid: 08:30 – 10:00

Sted: Business Village, Grundingen 6, Aker Brygge, 0250 Oslo

«Vi spanderer frokost, men det viktigste er at du kommer sulten på innsikt.»

«The purpose of business is to create and keep a customer.»

Peter Drucker

Alle bedrifter som ønsker å lykkes, bør være enige i dette utsagnet. Likevel er det kun et mindretall som har bygget fundamentet som faktisk gjør det mulig.

I dette webinaret avslører vi de fem områdene de beste organisasjonene i verden har på plass. Det er disse som gjør dem i stand til å levere kundeopplevelser i verdensklasse.

Hva er det som gjør at noen organisasjoner klarer å imponere kundene sine? Ikke bare én gang, men hver gang. Hva er det de har på plass som andre mangler?

Dato: 25. august

Tid: 08:30 – 10:00

Sted: Business Village, Grundingen 6, Aker Brygge, 0250 Oslo

«Vi spanderer frokost, men det viktigste er at du kommer sulten på innsikt.»

«The purpose of business is to create and keep a customer.»

Peter Drucker

Alle bedrifter som ønsker å lykkes, bør være enige i dette utsagnet. Likevel er det kun et mindretall som har bygget fundamentet som faktisk gjør det mulig.

I dette webinaret avslører vi de fem områdene de beste organisasjonene i verden har på plass. Det er disse som gjør dem i stand til å levere kundeopplevelser i verdensklasse.

Hva er det som gjør at noen organisasjoner klarer å imponere kundene sine? Ikke bare én gang, men hver gang. Hva er det de har på plass som andre mangler?

Dato: 25. august

Tid: 08:30 – 10:00

Sted: Business Village, Grundingen 6, Aker Brygge, 0250 Oslo

«Vi spanderer frokost, men det viktigste er at du kommer sulten på innsikt.»

HVA SERVERES?


Et team med fageksperter

HVA SERVERES?


Et team med fageksperter

HVA SERVERES?


Et team med fageksperter

Styreforeningen deler hva som kjennetegner styrer som skaper verdi og hva som skal til for å lykkes i selve styrerommet.

ASD Group viser hva de beste organisasjonene i verden har på plass som gjør dem i stand til å levere kundeopplevelser i verdensklasse hver gang.

Gateway Studios deler hvordan du skaper profesjonelle videoer som inspirerer, motiverer og engasjerer.

— Og selvfølgelig deilige baguetter og forfriskende drikke!

Hvem bør delta?

Styreledere, daglige ledere, salgsledere, markedssjefer, serviceledere, opplæringsansvarlige og andre som vil knytte strategi tettere til faktisk gjennomføring.

Styreforeningen deler hva som kjennetegner styrer som skaper verdi og hva som skal til for å lykkes i selve styrerommet.

ASD Group viser hva de beste organisasjonene i verden har på plass som gjør dem i stand til å levere kundeopplevelser i verdensklasse hver gang.

Gateway Studios deler hvordan du skaper profesjonelle videoer som inspirerer, motiverer og engasjerer.

— Og selvfølgelig deilige baguetter og forfriskende drikke!

Hvem bør delta?

Styreledere, daglige ledere, salgsledere, markedssjefer, serviceledere, opplæringsansvarlige og andre som vil knytte strategi tettere til faktisk gjennomføring.

Styreforeningen deler hva som kjennetegner styrer som skaper verdi og hva som skal til for å lykkes i selve styrerommet.

ASD Group viser hva de beste organisasjonene i verden har på plass som gjør dem i stand til å levere kundeopplevelser i verdensklasse hver gang.

Gateway Studios deler hvordan du skaper profesjonelle videoer som inspirerer, motiverer og engasjerer.

— Og selvfølgelig deilige baguetter og forfriskende drikke!

Hvem bør delta?

Styreledere, daglige ledere, salgsledere, markedssjefer, serviceledere, opplæringsansvarlige og andre som vil knytte strategi tettere til faktisk gjennomføring.

Copyright 2025 ASD Group AS | All rights reserved | Privacy policy

Copyright 2025 ASD Group AS | All rights reserved | Privacy policy

Copyright 2025 ASD Group AS | All rights reserved | Privacy policy